REHABILITÁCIÓ

A rehabilitáció célja az, hogy a beteget alkalmassá tegyük arra, hogy a betegség előtt a mindennapokban betöltött szerepét minél inkább visszanyerje. Ez történhet akár a fájdalom csökkentésével, akár a betegségből adódó tünetek mérséklésével, vagy pedig a megfelelő segédeszközök kiválasztásával. A rehabilitáció segítségével az alapbetegség mellett elérhető legjobb funkcionális állapot elérése a cél.

Rendelésemen az alábbi panaszok esetén igyekszem segítséget nyújtani:

• különféle krónikus mozgásszervi fájdalmak csillapítása gyógyszeresen vagy fizioterápiás módszerek (célzott gyógytorna) segítségével,
  • járás- és egyensúlyzavarok mérséklése egyensúlyfejlesztő gyógytorna és/vagy a megfelelő segédeszköz kiválasztásával,
  • bénulások esetén izomerősítő és végtagügyesítő torna,
  • kóros tartás, izomfeszesség (spaszticitás) bizonyos eseteiben botulinum toxin kezelés,
  • vizelet- és széklettartási nehézség esetén segédeszközzel történő ellátás.
Rehabilitáció B
Gyógytorna valid

A rendelésen a hozott dokumentációk áttekintését és a kórelőzmény felvételét követően részletes mozgásszervi státuszfelmérés történik. A vizsgálat fájdalommentes, részletes és időigényes. A vizsgálat eredményének függvényében lehetőség van kiegészítő vizsgálatok koordinálására, a vizsgálati eredmények (labor, röntgen, ultrahang, CT, MRI) értékelésére, megbeszélésére, gyógyszer- és segédeszköz felírására. Csak bizonyos végtagokra korlátozódó spaszticitás és a fokális disztóniák esetén lehetőség van botulinum toxin (botox kezelés) gyógyászati célú alkalmazására. Gyógytornásszal való szoros együttműködésben személyre szabott gyógytorna kezelés is igénybe vehető.

rehabilitációs magánrendelés, magán rehabilitáció, segédeszköz felírás
Süti kezelés beállítása
Süti kezelés beállítása